11.10. 25р. – 1 група.
Перукарська
справа.
Тема
уроку: Барвники третьої,четвертої групи їх характеристика
Барвники третьої групи
Барвники третьої групи — фізичні барвники без окисника, поверхнево діють на волосся або проникають крізь кутикулу й огортають зовнішній шар кортексу, не взаємодіючи з пігментом волосся. Ці засоби дають змогу тимчасово змінити колір, досягти фарбуванням ефекту «тон у тон» або темнішого тону, а також посилити відтінок світлого волосся. Барвником третьої групи освітлити волосся не можна. Стійкість цих фарб залежить від структури волосся. У здорове волосся фізичні фарби не проникають глибоко i змиваються на 6—8 миття. Пористе й ушкоджене волосся тримає колір довше. Волосся, фарбоване відтінковим барвником, втрачає яскравість повільно, тому не виникає різкого контрасту з відрослими коренями. Фізичні барвники доцільно застосовувати:
· коли потрібно додати насиченості кольору волосся, але небажане використання фарби з окисником;
· щоб затонувати початкову сивину, небажану жовтизну;
— щоб надати волоссю відтінку після освітлення та мелірування.
До барвників цієї групи належать тонуючі шампуні, бальзами,пінки, ополіскувачі для волосся.
Відтінкові шампуні мають подвійну дію: ними миють волосся та неглибоко фарбують його. Такий шампунь наносять, як правило, на вологе волосся. Застосування тонуючих шампунів на темному волоссі не дає помітного ефекту. Сивому волоссю надається тільки відтінок, насиченість якого залежить від часу витримки препарату.
Відтінковими бувають пінки для укладання волосся. Їх наносять на чисте вологе волосся за допомогою гребінця або щітки, рівномірно розподіляють уздовж пасом і вкладають. Дія барвника минає при черговому митті волосся.
Барвники
четвертої групи
Натуральні барвники рослинного походження діють аналогічно відтінювальним барвникам, тобто вони проникають тільки у зовнішній шар волосся, однак утримуються міцніше, особливо при систематичному застосуванні. Вони не можуть радикально змінити
колір, але посилюють відтінок, поліпшують стан волосся, лікують шкіру голови. Для фарбування і догляду за волоссям використовують різні рослини та їх частини — корені, стебла, листя, квіти, плоди, кору.
Кориця, хміль надають волоссю золотистого відтінку; липа, шавлія, зелені волоські горіхи — рудувато-коричневого; лушпиння цибулі — яскраво-золотистого або коричневого; ромашка м'яко освітлює волосся; ревінь може надати світлому волоссю русого або мідного відтінку; чай, какао, кава змінюють колір волосся на червоно-коричневий, каштановий.
Особливо відомі та широко застосовуються серед рослинних барвників хна і басма.
Хна — порошок жовто-зеленого кольору, готовий до використання. Бажаний результат фарбування залежить від часу витримки фарбувальної суміші та натурального кольору волосся. Отримують різноманітні відтінки — золотисті, руді, світло-каштанові.
Порошок басми має сірувато-зелений колір. Фарбує у темні кольори — зелений, зелено-синій, тому самостійно у чистому вигляді не використовується. У поєднанні з хною басма застосовується ширше, дає різні відтінки від світло-каштанового до синьо-чорного.
Чинники, що
впливають на вибір барвника
Асортимент засобів для фарбування сьогодні надзвичайно широкий. Для достовірності інформації та з метою власного професійного зростання перукаревi потрібно постійно знайомитися з новинками, аналізувати анотації препаратів, класифікувати їх, цікавитися досвідом колег щодо використання барвників. Підхід до вибору кольору барвника у кожному випадку має бути індивідуальним. Для того, щоб вдало вибрати барвник, слід враховувати такі фактори:
1. природний колір волосся;
2. відсоток сивини;
3) довжину відрослих коренів після попереднього фарбування;
4. рівень тону по довжині та на кінчиках волосся;
5. необхідний рівень освітлення;
6. сумісність відтінків;
7. колір шкіри обличчя клієнта;
8. чутливість волосся до барвника;
9. побажання клієнта, стан його здоров'я.
Тема
уроку: Лабораторно практична робота.
Тама роботи: Особливості
використання барвників.
Мета роботи: Навчитися правильно
використовувати барвники різних груп.
Хід роботи:
1.
Охарактеризуйте барвники першої та другої груп?
2.
Охарактеризуйте барвники третьої та четвертої груп?
Контрольне питання.
Яку групу барвників можна використовувати на
фарбованому волоссі?
Тема уроку: Контрольна робота.
Назвіть та охарактеризуйте основні операції стрижки?
СПЕЦМАЛЮВАННЯ.
Коментарі
Дописати коментар