21.02.25р. – 10 група.
Перукарська справа.
Тема уроку: Дефекти, які виникнути під час стрижки.
1. Створення об’єму. Зістригаючи довге волосся на
тім’яній зоні, недосвідчені перукарі лишають коротку частину, яка виглядає окремо від всієї
довжини.
2. Надмірне філірування волосся або неправильний вибір
методу філірування, після якого форма стає «вищипаною» і пухнастою.
3. Неправильний вибір градуювання, яке створює «шапочку»
і при цьому кінчики «втрачають масивність», візуально стають тоншими та
виглядають неакуратно.
4. Стилістично не обґрунтоване створення об’єму за
рахунок філірування біля кінчиків волосся.
5. Не врахування особливостей повсякденного укладання в
створеній стрижці, нова форма погано лежить і важко піддається вкладанню.
Тепер розглянемо, як
виникають помилки. Допущення помилок полягає у психологічному підході між
клієнтом та майстром. Намагаючись пояснити свої відчуття клієнт проявляє
емоції, які бувають як позитивні так і негативні. В багатьох випадках негативні
емоції сприймаються майстром в претензійній формі. Тому навіть хороший
працівник салону інколи може не сприйняти ваші побажання і не помітити деталі
важливі для вас. Оскільки внутрішня емоційність майстра загородила його увагу
до вашої проблеми він, звичайно, погодиться з вами, кивне головою, але зробить
по-своєму, не заглибившись у вашу проблему. Схожа картина відбувається з
позитивними емоціями, де також вас можуть не почути.
Наприклад, ви радієте через
довжину свого волосся, яке ви так довго ростили, просто хочете підрівняти
форму. Начебто не важко, трішки прикрасити довгоочікувану довжину і все готово.
В цьому випадку ситуація виглядає так з точки зору майстра. Якщо підрівняти
кінчики, що зміниться? Яка ж це буде виразність? Нічого, просто коротше. І в більшості
випадків рішення буде завжди одним. Для створення виразності з довжиною
потрібно щось зробити. Відріжуть звичайно не багато, щось залишиться, але стане
коротше, як два місяці тому. В результаті буде неприємно і знову відрощувати
волосся. Розглядаючи ці ситуації варто сказати, що обидва випадки мають одну
суть і свій підхід до вирішення.
В першому випадку клієнт
відчуває сильний дискомфорт. Йому дуже щось у зачісці не подобається. І тут
майстру потрібно чітко бачити це проблему. Запропонувати рішення і сказати, що
можна зробити, а що неможна, яку зону відростити і що наступного разу
скоректувати для досягнення результату.
Аналогічно і у другому
випадку, де клієнт задоволений своєю довжиною, але хоче виразності. Для цього
потрібно пропрацювати пропорції та індивідуальні деталі клієнта, які
підкреслюють характер, очі та форму обличчя. Оскільки після відрощування
волосся, об’єм став тяжчим та нерівномірним, що в свою чергу відобразилося на
візуальному сприйнятті обличчя.
Коментарі
Дописати коментар